Välbehövlig vilodag!

Det fick bli en vilodag idag!
Det var välbehövligt efter jobb 7-18, supervarmt på jobbet, varit alldeles svettig hela dagen!
Så mycket att göra på jobbet så man vill bara slänga sig i sängen när man kommer hem!
+ att jag tränat fre-mån..


Om 2 dagar är det semester och jag längtar som aldrig förr!!  Jag får vara glad som haft ett jobb så pass länge ändå, kunnat resa till: Danmark, London, Grekland, Turkiet, Thailand och Grekland igen under dessa två år.. (Älskar att resa (A)  Bäst att inte klaga! MEN nu ska de bli sköönt me lite ledighet och troligtvis plugg till hösten om jag kommer in! Få lära sig om massa spännande saker och utvecklas!




I veckan får det bli extra nyttig kost och mkt förbränningsträning! Nu jävlar ska lite mer magmuskler fram, jag ger mig inte!!! Blire lättare träna, äta nyttigare när man inte jobbar sen..
vill ju inte hänga i vassen på playa del Hjortsjön ;)



Dagens kost:

Frulle: Gröt, knäckebröd med makrill
Mellis: Kesella med lite frukt
Lunch: Makrill, pasta, massa grönsaker
Mellis: Whey80proteindryck, banan
Middag: En hamburgare med grovt bröd och sallad


Nu väntar sängen och spikmattan!! Nattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0