Grekland idag =)


Gårdagens träning börjar vi med: 25min promenad
7set rygg
4set mage 20-25reps
2set bicepscurls x 24 reps (9kgs hantlar)
2set axlar x 12reps
30min på cykeln .. varvade motstånd:12,11,12 med vila på cirka en minut på motstånd: 3

När jag kom hem var jag helt död, var tvungen lägga mig på golvet, skakade och trodde jag skulle svimma..
Frös som bara den.. Var säkert lite uttorkad och hungrig. Inget som jag märkte när jag cyklade dock!

Men efter en proteindryck, en macka och en hel star-bar började jag bli  mig sj..
Monsteråterhämtning eller vad.. jag slukade allt som kom i min väg, hehe skulle kunna äta hur mkt som helst igårkväll, även om jag ätit bra under dagen!?
Ibland undrar jag verkligen vad det är med mig och min energiförbrukning..

 

Har laddat upp med massa musik, tidningar och böcker till Grekland! Ska bli så skönt att bara slappa en vecka och inte göra en massa hela tiden!!!

Nu ska jag jobba :( 7-13 sen blir det direkt till landvetter och flyget går 16:45!!

Min resväska som jag tänkte ta med mig typ 10-13kg i råkade visst väga lite mer..
Den landade på mellan 18-19 kg!  (Efter att jag tagit ur lite grejor, hehe) Men va gör man ;)

Nu ska jag jobba :( 7-13 sen blir det direkt till landvetter och flyget går 16:45!! Längtar!!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0