Träning fredag och lite annat

Dagens träning:

Idag var det dags för axlarna och ryggen! Alltid roligt att träna! Fast gillar nog träna ben och de andra musklegrupperna lika mycket när jag tänker efter ;)

Uppvärmning: 10min intervaller på crosstr..
Rygg: 15set
Axlar: 7set
Mage: 200situps

Orkade inte med någon kondition efter.. och inte sugen på att gå ut när man inte äger ett regnställ/stövlar..

Men nu har jag taggat till (laddat med energi) under dagen så ev får det bli ett pass nu på kvällskvisten :)

Dagens lunch:




Favorit i repris..
Lax till lunch idag igen, så smidigt, gott och nyttigt..

Stekt lax med massa citronkrydda, lite grönt, bulgur och cremé fraiché med lite grillkrydda..
Svårare behöver det inte vara!!


Annars regnar det bara och är tråkigt.. men jag känner mig lycklig iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0