Morgonpromenad och magmuskler?

Kickstartade dagen med en powerwalk innan frukost.. Bästa starten på dagen!! 45min runt gärahov
När jag kom hem gjorde jag 100situps.. det är verkligen skillnad på situps och situps.. man kan ligga på golvet och mata på situp efter situp men inte få någon "kontakt" och känna att det tar där det ska ta..
det gäller verkligen att suga in naveln mot ryggen och låta musklerna i magen föra kroppen upp och ner..
Så att inte hela kroppen jobbar ist..

Och kom ihåg (tror de va Arnold som sa det) "Ett sexpack(alt, vältränad)på magen är ett tecken på att resten av kroppen är i form".. Du kan göra tusen situps och dagen, det kommer inte synas förren du går ner i fettprocent..






Nu satt det fint med gröt med gojibär och jordgubbar, ett ägg och en halva avokado och det viktigaste, kaffe ;)

Ska fixa till mig lite och sticka till stan om en stund med mammi&moster och Sandra! Mysigt! 
Måste ta kort till ett nytt körkort (lyckades slarva bort mitt i helgen :( ) så nu gäller de va så snygg det bara går eftersom man ska ha det i 10år)
Sen blir det säkert någon god mat i stan, nyttig ;)


Återkommer ikväll med träning och kost för dagen!

Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0