Ölbowling

Nu äre partymusik och fix som gäller...
Har kört ben med Fanny nu, samt inhandlat lite alkoholhaltiga drycker...

Veckans träning:
Mån: Rygg/Mage, cykla 15min, promenad 45min med Angelica :)
Tis: Promenad med Sanna en timma, gymmet : axlar/triceps/mage med Fanny
Ons: VILA!
Tors: Gymmet: biceps/mage med Dani, 25 min kondition, 1 timmas promenad på kvällen
Fre: Ben/Mage, 20 min kondition med Fanny
Imorgon blir de vila och Söndag gymmet!!  Finnt!!!

Nu ska vi käka kycklingsallad med bagge och fixa till oss jag och min fina man..
Sedan blir de stan och ölbowling med Isabelle och massa folk :)
Och utgång på O´Learys! Nice ska de bli..
Men vafan ska man ha på sig? Ja har blivit nojig, när man inte går ut så ofta så äre svårare och svårare..

Aja, de löser sig nog.. ni får se sen..

trevlig helg på er!!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0