Marimekkoskål!!!!



Denna sötisen är påväg hem till mig :) nice..
I den ska det serveras godis, jordgubbar och annat gött!!!



Idag har jag jobbat, härligt att jobba varannan dag denna veckan!
Nu ska jag och Danni-Honey göra grekisk sallad med grillad kyckling och bacon till, samt baguetter
i ugnen.. Och till min stora lycka såg jag att : ANDRA AVENYN är klockan åtta ikväll! Extas här va!!!

Sedan ska jag baka havrebröd!!

Imorgon är jag "leeedig-ledig-ledig-ledig!!"

Och för er som tror att jag legat på latsidan med träningen så var jag och Fanny och tränade:
Axlar, triceps och mage igår i 2timmar!

Yeah!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har en sådan rosa, fast jag har smycken i min hihi

2010-01-20 @ 21:09:12
URL: http://sochic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0