Lördagsmys!

                                     <-- Dani gör hamburgare!


En mysig lördag igår som började med 2timmars gymmande med Fanny!
Vi körde biceps/rygg/mage (nytt rekord 500situps :))
Samt 30min kondition, cyklade 15 och på rotexen 15min..

Sedan var halva familjen hos Maysan och käkade..
Mammi gjorde asgod grönsakssoppa med frallor till..

Kvällen spenderades i soffan, vi kollade på "Public Enemies" asbra!!
Vi åt vårt godis och Morris drack sin loka!
Familjen samlad vettö!



Nu ska ja hämta tvätten.. kläder/kuddar/täcken/matta och allt
vad man kan stoppa in i en tvättmaskin..

Sen blire gymmet!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill bara säga tack för fantastiskt inspirerande kommentarer! Jag tar verkligen till mig all den kunskap du gav mig och ska surfa in på gymgrossistens hemsida och kolla upp det där proteinpulvret.

Smart det där att planera veckan också för lite extra kick in da ass, redan skissat upp en plan på det.



Tusen tack och kram på dig!

2010-01-10 @ 21:34:45
URL: http://younglust.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sötis kisse!

saknar när han hoppar på mig :D

2010-01-10 @ 23:08:21
URL: http://sochic.blogg.se/
Postat av: Isa

kläder efter väder?? vad sjutton ska vi göra egentligen?? haha!

förväntade mig en mysig fika i din soffa. menar du att vi ska va utomhus? haha



puss

2010-01-14 @ 23:03:15
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0