Träning tisdag:



Powerwalk 1 tim, fikat me mammi och May, beställt kurslitteratur, fönsterputsning, lagat mat till Daniel, gymmat, nu ska jag posta paket sen sticker jag till Sandra i Habo..
Ska på introduktion i Skövde imorgon och sparar ju in 40min att åka imorgon ;)
plus får lite skönt sällskap till Sävsjö, nice!

Mitt nya betterbodies linne åkte på idag, köpt ett blått och ett vitt :)
Finns nog inget mer motiverande än nya träningskläder, låter kanske dumt..
Men ni träningsfreak förstår!

Nu ska jag skynda mig, köpa berocca och blutsaft me så man kan fortsätta vara såhär pigg!

Hajhaaj!



P.s Tack ni som svarade om Csn med, *katjiing* på kontot imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0