"-Jag kände inte igen dig utan träningskläder!"

Klockren kommentar när jag träffade David Nyström på gymmet!



Idag blev det ett pass med Sanna Ekan på gymmet..
Vi körde; Cardio och rumpa

10 min gång på löpband i lutning
10 min crosstrainer
5 min cykling
5 min rodd
= 30min

Jag var helt blöt efter detta, svettig på smalbena till och med ;)

Men vi körde
1 min x 3 set i hängbron (du ligger med axlarna mot/på en pilatesboll, benen i axelbredd och pressar skinkorna mot varandra.. statiskt träning och det bränner som bara den till slut!

Benspark bak 15 x 3

Höftlyft på pilatesboll 3 x 15

Hoppas Sanna får lite träningsvärk imorgon, och jag med :)

Nu ska här göras varma mackor med skinka, ost, pizzakrydda och ananas!
Sen blir det film och marabou..
Lördag = godisdag :D


Och för den nyfikna har jag ätit:


Frukost: Kesella med lite müsli, en surdegsmacka, 1liten kiwi
Träning 45min
Proteindrink med lite kolhydrater i
Lunch: Havregrynsgröt med hallon och kanel, minimjölk, 2ägg, några nötter
Mellis/fika: Rostbiffmacka på mackmakeriet
Mellis/fika 2: Ett Polarknäckebröd och en liten cookie


Inte så mkt för att vara mig när jag ser det nerskrivet..
Kan vara bra att skriva upp vad man äter, och när..
du som tror att du äter fel, testa att skriva upp en dag hur du äter..
Frukost, mellanmål, godis/fika, lunch/middag..ALLT!

Då är det lättare se om du stoppar i dig för mkt eller för lite..
Samtidigt som det kan vara lite motiverande att försöka skriva ner så LITE godsaker som möjligt ;)
Har man en dag i veckan som man får äta vad man vill smakar det så mycket bättre!

Och  många tror att de inte kan sluta att äta gottesaker varje dag,
men det kan man..
Tro mig, jag har varit en riktigt gottegris!
Första veckan är alltid värst, sen är man nästan aldrig sugen på något :)
Innan du tar den där chokladbiten en vardag fundera på varför..
Är du hungrig? Är du trött? Är du ledsen? Är du sugen?
Ha frukt/riskakor/nötter till hands i väskan hela tiden..Så slipper
du köpa godis när suget/hungern kommer.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0