Träning fredag



45 min promenad innan frukost

(Var en snäll flickvän och köpte färska frallor på ritz till Danni = pluspoäng ;))





Vid femtiden tyckte jag det var dags för gymmet..

40 min cardio och ca 300 reps mage blev det där..


Käk idag:

Promenad 45min
Frukost: 3 frallhalvor med smör&skinka, 2 ägg
Mellis: Några nötter, en halv banan
Lunch: Havregrynsgröt med blåbär/hallon minimjölk och en protendrink
Mellis 2: Kesellaburk 1% med lite nötter en halv bar
40min kondition  + mage
Efter-träning-mål: Proteindrink med lite kolhydrater
Middag/kvällsmat: Två tacos"rullar" med nötfärs, mini fraiche, tacosås, grönsaker&lök yammie!!
+ andra halvan av min Swebar ..

Ingen som svälter här inte, blir alltid extra hungrig en vecka innan den fruktade lingonveckan..
Tur man kan skylla på det ibland!

Nu lockar sängen som f*n!

Nattinatti!

(Skulle publicierats igår, blev något fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0