Gymgrossisten

Efter jobb 7-18 igår tvingade jag ut mig själv på en jogging/promenad runt Gärahov..
Joggade 20min, innan knäet inte pallade mer..

30min blev det totalt iaf..

Tänkte faktiskt att jag skulle ha lite ont i knäet idag, jepp du läste rätt..
Ska till en sjukgymnast i Jkpg idag och testa min tur där, och det är lättare förklara hur/var det gör ont om det verkligen gör ont ;)           


Unnade mig lite kvällsshopping igår ;)

Protein som smakar som Oboy! Testat en del olika sorter, men det slutar alltid med att jag beställer hem det här igen!

 
Och den godaste baren..

space
"Bars är nyttiga kakor med olika näringsinnehåll och sammansättning beroende användningsområde. En bar kan fungera som nyttigt mellanmål före träningen, måltidsersättare för viktkontroll, energitillskott under långa träningspass eller för att ge snabbare återhämtning efter träningen.

Oavsett om man är ute efter muskeluppbyggnad, fettförbränning eller ökad prestation är det enormt viktigt med regelbundna och bra sammansatta måltider. Olika typer av bars som gör det enkelt att tillföra just den näring man behöver vid olika tillfällen. Bars är enkla att ta med i väskan eller att förvara i skrivbordslådan för att undvika situationer då man inte har tillgång till rätt mat."
Gymgrossisten.com

Obs! Skrivet tisdag kväll!


Kommentarer
Postat av: eve

åh, vad sa sjukgymnasten.. o vem va du hos?

2010-08-19 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0