Träning måndag:

25min promenad med morsan imorse

Axlar, mage på gymmet 9 set axlar, ca 400situps. bland annat med hjälp av Daniel och en viktskiva, så de tar lite mer..

Det blev även rehabträning och hiit på rotexmaskineriet..
Körde snabbt i 30 sekunder med motstånd sex, sen återhämtade mig 30 sekunder på motstånd 2.
Tänkte att det klarar jag väl av längre än en kvart! Men nej, fyfan va jobbigt de var.. så 15min fick det bli!

Åkte inlines till och från gymmet, älskar mina inlines!!!!!

Dagens nyttiga lunch fick lite potatissallad med rostbiff och plommontomater, avokade och grov fralla.. mumma!

Nu blire duschen och sola på balkongen! Sedan ska jag hämta ut min nya bikini & klänning från Nelly :)

Ha de gött!

<-- Danni ville ja skulle se ut som en jätte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0