Nu äntligen:

 
Efter en timmas triceps/mage på gymmet med Isabelle & Sara, gick vi 1,5timmas powerwalk!

Sedan har jag fikat med min söta gammelfarmor & handlat åt henne..

Nu kunde ja äntligen bestämma vad jag skulle ha på mig!
Hatar känslan när man har massa kläder, men inte något man vill ha på sig..
Ilandsproblem, jag vet!

Nu ska jag iväg till Söta Caroline och fira av henne lite lätt!!


Ha en trevlig långfredag!
Eller loooongfriday som Isabelle hade sagt det själv ;)


Toppar det hela med Carros favoritfärg ;) eller de va de iaf..


Kommentarer
Postat av: Isa

fina kläder gums! som vanligt alltså! hihi.

hoppas ni hade det trevlig ikväll!!

ses imon!

puss

2010-04-02 @ 22:57:50
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0