Myskvällar


Danni och Isabelle :)

Igår gjorde jag, Danni och Fanny högskoleprovet..
Så mkt har man ju inte tänkt på två år typ..Blir intressant se hur trög/smart man är! 

På kvällen så kom Isabelle min söta vän, och vi gjorde grekisk sallad med bröd till..
Efterrätt en dyr ben&jerrys-glasspinne.. sen godis och tjejfilm.. Riktigt mysigt..


Tvingade faktiskt mig sj till gymmet igårkväll också.. Blev ett hårt, skönt ryggpass+ mage

Idag har jag sprungit 40 min på förmiddagen, härligt.. gick hyfsat bra med knäet..

Fika hos Mirremus har hunnits med.. och spontanåkte till a6 gjorde vi också..


Nu ska här bli pommes, kycklingfilé, tzatzikisås & grönsaker till sen middag..
Sen mys och film med min käre Danni!


Ha en härlig söndagkväll, själv är man ledig tills på onsdag =) så ingen söndagsångest här inte!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0