Full fart i byxan

Dagen började med sovmorgon.. Härligt!

Sedan fick det bli ett pass på gymmet med Fanny & Isabelle.

Blev totalt 12set biceps
och ca 8set triceps, 200 situps, 30min kondition

Nu har jag nyss avnjutit en god tonfisksallad:

Tonfisk, fullkornbulgur, ärtor, majs och broccoli i med lite sesamfrön, salt och svartpeppar..
Servera med lite creme fraiché.. riktigt nice!

Nu blire det duschen, fixa och dona lite..

Vid fyra är vi bjudna på kalas.. massa tårta, kakor och kaffe..Yeah!
Vid sex är jag bjuden på middag hos Miriam.
Och senare blir det filmkväll med lite kompisar här hos oss..

Full rulle, me like!


Ge oss lite värme nu va?


"Den här bilden tar jag så folk åtminstone ser att jag varit brun"

Fanny utanför MBK vårat shoppingparadise!

Gött me lite färgglada taxibilar :)


Häftig bild på den vilsna själen Fanny på flygplatsen haha..
Inte lätt hitta där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0