Unnade mig på en fredag!

   
Två softiga t-kötts!

 


EN LURVIG TRÖJA - MYSIG!


VET ni vad som hände miiiiig idag?

Ja skulle prova lite ringar på HM å då fastnade en på fingret.. så ja var jäävligt nära att gå till kassan och säga :
"-Hej jag vill köpa den här!" Med ringen på fingret och med artikeletiketten på.. a ni fattar..taskigt läge liksom..
10minuter efter går den få bort = svullet finger!!!!
Sandra: "-A du får gå te tvålen Madde!"


Sen bidde de chilimacka + kalkonmacka + loka päron + en kopp kaffe på mackmakeriet.. PUH endast 54kronor.. som hittat!

En till lam grej idag..

Jag hade klipptid 16:30 och Sandra 17:15.. men hon satt väntade på mig hos frisören eftersom jag kanske skulle komma senare pga jobb.. (Då hade hon fått ta min tid)
E ni med??
Så när de läser upp namnet på mig och Sandra börjar gå mot frisörstolen kommer jag från ingenstans och bara:
"-NEEJ JAG SKA HA DEN FRISÖREN!!!! (Har min favo) kastar av mig väskan och sätter mig före sandra i stolen.. 

De andra frisörerna trodde inte jag och Sandra kände varandra så de bara kollade och sa att jag gick före den andra tjejen som väntat så länge..

"-Hon har väntat här länge, hon ska väl va först?? 
 Känner ni varandra kanske?" 

"- AA vi e kusiner =)!"

Vadå bitchvarning på mig? 


Nu ska ja duscha, byta om, köra några te skryd, köpa mig en loka och läsa en tidning!
Imorgon ska jag upp tidigt och köra ett bodypump pass i jkpg med Ajja! Ska bli roligt!!

Menmen slut på tjatet!!! Auf wiedersehen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0