Grötfrulle & blutsaft!!!


Laddar upp inför dagen med havregryn, linfrön, psyalliumfrön, russin, in i mikron och på med massa frysta bär och iskall mjölk.. knäckebröd slinker alltid ner..

Skönt med sovmorgon idag.. Har redan varit ute och skrapat rutorna. Kallt!!!!

Ps någon som testat blutsaft?
Eller någon som är som jag och alltid blir deppig på hösten? Allt känns så meningslöst..
Kolla ner i ditt öga "undre ögonlocket" kan man säga så? Där ska det vara ganska start rosa..
Och är det inte det (på mig var det typ vitt för några dagar sedan) så lider du troligtvis
av järnbrist.. Som gör dig deppig och energilös..

Jag köpte denna magiska dryck, jag är piggare, gladare, har mer energi, inte lika trött när jag kommer hem från jobbet.. listan kan göras lång.. mina ögongrejs har blivit rosa nu med..

112kr på IcaSupermarket ;)

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0