En Fjällis!



Idag anlände min fjällis! :)
Kanske den mysigaste jackan jag ägt hittills!
Kan de inte bli ett tiotal minusgrader nu? Vill inviga!!

Annars har ja bara stressat runt på jobbet.. Det är som Marie säger, folk förstår inte detta jobbet även om de inte är särskilt mkt kunder så hinner man inte någonting!
Jag började kl 9 imorse och skulle beställa mina ansvarsområden.. var klar kl 17 i em.. !?!?! Hehe!  Tusen bollar i luften..

Var på Rusta på lunchen och köpte städartiklar.. (Rolig shopping va?)
Sedan WIllys efter jobbet o storhandlade!! Skönt ha de gjort slippa trängas med alla på fredag (löning)

P.s Jag har köpt batterier till våran våg idag.. jag är lite rädd.. Så som ja grisat ner mig på helgerna o träningen kunde ju varit bättre.. nu blire iaf upp till bevis!
 
Kan iaf va bra väga sig en gång i veckan så man inte gör allt för många snedsteg!!

Ha dee!!!

Ps. Update!
54,1 och annars ligger ja på 54 :P
Min vikt trivs visst där.. så får väl va så då..
(Mer Maraboufrosseri på helgerna :D)

Kommentarer
Postat av: anniepannie

sinnes vilken snygg jacka! jag hade med längtat efter snön:)

2009-09-23 @ 14:48:17
URL: http://annierapp.blogg.se/
Postat av: Maddi

söt du e =)

2009-09-23 @ 20:39:28
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0