Gymgrossisten!


Gymgrossisten gör livet lite lättare ;) Vi fick presenter..
T-shirts, shakers, isskrapor och dl-mått.. hehe!
Mums-mums-mums!!! (De här är fan roligare än klädbeställningar att få hem)

För övrigt har jag varit ute och sprungit i skogen 30min och gjort ryggresningar + 300situps..
Nyss käkat gröt o nu blire måla naglarna o sova snart..

Imorgon efter jobbet har min älskling bjudit mig på en minintrip till stockholm..
Buss med bus4u (tar me datorn, gratis internet =)) hotellnatt och shopping hela fredagen lång..
MYSIGT!!!






Håller på för fullt att sortera kort, beställa digitalkort från balen, studenten, grekland förra året, london, grekland, turkiet detta året.. SÅÅ de finns att pyssla me..
Hittade kärleksbrev som Dani sparat sen han låg inne i lumpen.. <3
Romantiska vi va/e ;)


HAAJHAAAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0