Detta fick ja släpa runt på:



Detta fick lilla jag släpa runt på idag alldeles själv :) :(
Min rygg.. nu ska ja få massage =)

Har varit en mysig tripp och Daniel klarade sig, 3 av 8 gick vidare på hans hemligheter!
Köpte en liten present till honom för det..

Så idag fick ja kila runt på stan i min ensamhet.. Sedan en mysig bussresa hem :)



Imorgon äre GYMMET!! Fan va ja längtat.. mördarpass.. ben/armar/mage/kondition blire imon..
Sen systemet, in te stan me släkten o fira broderskapet som fyller 22 på söndag..

Och på kvällen blire utgång med massa folk.. Gött!

NU: Massage o sova!!

Kommentarer
Postat av: sandra

oh va snygga grejer. Ge mig skorna ;)

2009-10-24 @ 13:14:51
URL: http://sandraovdahl.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej Madde! Jag är säker på att du går runt och tänker väldigt intelligenta saker som rör träning och hälsa, dags att dela med dig av fler tips och rön nu!

Så länge har jag en liten fundering: Jag är klen och har tränat obefintligt med styrka, ca 80 % av min träning består av kondition, typ springa, spinning, crosstrainer. Jag vill bli lite mindre klen! Räcker det att träna muskler två gånger i veckan för att kunna se resultat? Jag tänker mig ett pass core och ett pass skivstång (body pump). Eller behövs mer? Jag har ingen brådska men vill så klart att träningen ska ge något (det behöver inte nödvändigtvis synas utan det räcker om jag känner att jag blir starkare). Kondition kommer jag fortsätta träna men jag siktar på att det ska bli 50/50 mellan det och styrka. Vad bör jag tänka på? Finns det något jag kan beställa från gymgrossisten som gör att jag ser resultat snabbare? Något som inte ger negativa effekter på kroppen eller är olagligt...

Och viktigast av allt - hur ska jag träna för att motverka att jag får hängbröst? Bänkpress?

Kram och tack på förhand om du orkar svara! :)

2009-10-26 @ 08:16:30
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha minns du denna? Vi badade i poolen smiley och de spelade denna om och om igen. http://open.spotify.com/track/5MNXpequ8iYhneHwvwY3yb

2009-10-26 @ 23:43:55
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0