Var är mina magmuskler?

Efter en helvetes natt med "kvinno-problemet" vi tjejer tyvärr har en gång i månaden.. så bestämde ja mig iaf för att gå te jobbet..

Vaknat var 40e minut av smärtor och spytt, fräscht.. verkligen.. Funderar på att gå te doktorn, borde finnas några speciella tabletter för detta eller?! Någon som vet?

Glömmer aldrig när ja "svimmade/tuppade" av när jag jobbade på konfekthörnan.. jag var sj också och en fick hjälpa mig att ta ut alla kunder och stänga.. som ett lik fick Daniel bära ut mig i bilen..
Detta har hänt vid flera tillfällen, :(  Buhu, va man ska behöva stå ut..

Jag har iaf masat mig ut i mörkret efter jobbet.. sprungit 40fuckingminuter.. typ rekord, utan att stanna en enda gång.. svettig och go nu..
Nu blire situps för fettomagen.. den är gigantisk.. Nord har fått bildbevis, ingen vacker syn..

Sen ska Dani me mig te v-centralen och ta en såkallad "Nya influensan-sprutan"..
Sen ska ja trösta mitt lilla stick med två stycke påsar kläder/skor från Nelly som anlänt till Ica =)

Tacomys&Andra avenyn står på schemat ikväll.. Mys!!


Kommentarer
Postat av: Isa

tråkigt med mens.. prova nya p-piller tjejen! det hjälpte för mig! annars kunde de bara erbjuda alvedon.. o det vet vi ju hur mkt det hjälper..



vad har du beställt nu för kläder o skor? visa visa visa miiig!!! du måste lägga upp bilder!

puss

2009-11-17 @ 18:43:10
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fan, stackare! Tror bestämt att det finns någon slags mördartabletter som folk med oacceptabla mens-biverkningar kan få.. Fast man kanske måste gå till både en och två läkare innan de skriver ut dem. Men gå till doktorn, så här kan vi inte ha det och det är ju ännu värre om det inte ens BEHÖVER vara så!

2009-11-18 @ 09:43:56
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Madde

Va söta ni e <3



2009-11-18 @ 20:51:05
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0