Softish!

Hajhaaj!

Hade en riktigt soft dag igår, jobb 7-13, klippning, käk på Mackmakeriet, pytteliten shopping, gymmet en snabbvisit, utgång me Mirre, Nerd o Sandri, Dani med fleera trevliga folk!


NU  bakar jag lussekatter & pepparkakor! Mums!
Lyssnar på julmusik och ska byta gardiner och sätta upp lite stjärnor i fönstrerna och städa..
"Pysslar & plockar lite, Sandra ;)"

Vet du?
För saffran är priset i Sverige 15700 kronor per kilo!!
Dääämn, tur man bara behöver två små påsar till en sats lussekatter :P



Vet du? Jag Ska bege mig till gymmet vid sextiden när bakisheten från igår har lagt sig tänkte jag..

Och ikväll blire lugn hemmakväll med min kära man..

Softish!



Och för er som funderar på att hyra en dvärg till jul som AnnaAnka kan gå in här:
http://www.rent-a-midget.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0