Nu blire gymmet!!

Efter jobb 9-18 och en halvtimmas bilkö!!!!! (Olycka) på e4:an är jag äntligen hemma..

Plus att jag inte såg att bilen  framför mig körde typ 20km i timmen.. Så höll på att bli en del i det hela :P

 

Nu sitter ja lyssnar på TBEP (The black eyed peas ;))

Och dricker kaffe, och äter star-protein-bar..

Och pussar lite på min katt, för imorse, ja, jag skyller på fredag den 13:e, råkade jag sparka min älskade kisse i skallen.. Så det riktigt lät om de.. fyfan va ja har haft dåligt samvete hela dagen!!!!

 

NU tänker jag åka till gymmet och bränna lite fett o pumpa lite muskler..

Är gräsänkling ikväll så får laga mat i min ensamhet.. vad ska ja göra? De enda ja vet ja måste ha är kroketter.. varit sugen på de alldeles för länge nu..

Sen ska ja tända ljus o mysa ner mig i soffan.. Måste ragga fatt på någon som vill me mig te Asien i januari eller februari!? =)

Sugen??

 

Haajhaaj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0