Lite nytt till den där Maddi!

Äntligen ett par nya snygga, höga pjux..
Som jag väntat & längtat!




Vet inte om jag ska behålla denna?
Lite kort kanske för mina stubbar till ben..




Jeans - som jag alltid behöver massvis..
Sliter på jeans som tandborsten..



P.s. De va faktiskt lite rea ;)






Nu har ja tagit den omtalade sprutan, Dani fick följa med och stå utanför..
Sköterskorna kallade honom för "fegis" för han inte ville ta sprutan..
Nördar, stackars Dani...

Vi har käkat tacos, sitter i soffan med datorn i knäet och ett gigantiskt glas med vatten, is och citron..

Gött!






 


Kommentarer
Postat av: Sandra

snygga skor :)

2009-11-18 @ 22:05:15
URL: http://sochic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0