Den efterblivna soppan!

Marie:- Jag har så tråkig mat idag..
Madde: - Jag med, ska äta min efterblivna soppa, eller ja menar överblivna soppa..

Så fel det kan bli!



Jag har tvättat sen sju, diskade igårnatt, nyss käkat frulle och ska börja städa nu..
Som ni förstår är Daniel inte hemma ;)
Nu är de jag som står me trasan i högsta hugg..
Detta kommer ta ungefär hela dagen med alla mina kaffe/dator/vatten/träningspauser..

Om en timma ska jag träffa Fanny på gymmet och träna ben, gött som fan!

Ikväll ska jag och min kära man ut o käka o gå på "2012" var några månader sen sist vi gjorde något sådant..
Så de ska bli mysigt..

Ha en härlig lördag!!!










Hittade så söta bilder på Sanna så var tvungen dela me mig!
Här har jag faktiskt sminkat/pimpat Sanna, i somras..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0