När träningsmotivationen tryter!

  • Du kommer att må så bra efter ett träningspass, värt besväret.
  • Bestäm något du får göra när du är "färdigtränad", köp en göö tidning, kolla film, gör fruktsallad, blogga ;)
  • Variera hård träning med "roligare" träning i form av inlines, cykling, promenad med en kompis så man kan snacka osv..
  • Gör upp en plan för veckan mån-fre.. lör-sön blir dina belöningsdagar då du kan göra vad du vill..
  • Inga ideér till käk? Gör upp ett matschema för veckan på söndagen så fixar du hem allt du behöver..
  • Testa träna varannan dag, då vet du att du blir helt ledig nästa dag om du tränar IDAG!!
  • Se fram emot hur mkt du kan äta när du tränar :) ..
  • Och tänk på hur mkt din förbränning ökar.. muskler förbränner kalorier dygnet runt när de tränas regelbundet..
  • Framför allt.. hur vill du se ut/ må? Jag vill va i tipptoppform om typ 8 veckor.. då ser ja mig sj på stranden i grekland brunbränd å vältränad ;) de brukar ja tänka på när ja tränar :) blir så mkt lättare när man har mål..
  • Kom ihåg att resultat oftast inte kommer på direkten.. de gäller att ligga i och inte sluta!
  • Att inte glömma: musik som DU gillar :)



Seeen är det alltid kul med spontankommentarer från folk man inte känner..


"Fan du var mig en valtranad javel, starkt jobbat. Gillar manniskor med hogt uppsatta mal. Sjalv bor jag pa gymmet sa jag vet vilket arbete som ligger bakom. Eloge till dig tjejen!"

Nu längtar jag ännu mer ner till gymmet :)



De kallar jag sexylicious ;)





P.s bidde 20 min joggning idag igen :)
3km.. nicenice..

Nu bjuder mannen på kycklingfilé med potatisklyftor och grillade grönsaker.. och kall sås.. muuums!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va duktig du är madde.

Helgen har varit super.. <Så gött väder och sol!!! Har typ varit ute hheeeela helgen. Har blivit massa inlines och cykling... + massa jävla blåsor på fötterna. Har nya inlines så det tar nog ett tag innan dom är in åkta.. =)

I Fredags va vi barnvakt.. SÅ kl 09,00 var jag ute å lekte i lekparken.. (hutt hutt) kände mig som värsta tarzan. Kunde du bestämma kläder till krogen eller? Det är inte lätt. Men jag hoppas du blev nöjd.. =)

Tack för tränings motivationen när det tryter.. NAJS... Ikväll ska jag fösöka ta mig ner till källaren och styrketräna tänkte jag.. Hoppas nån vill hänga på...Annars får det bli lite gång eller inlines... See you!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-04 @ 08:34:14
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: Isa

tja girliefriend!!!

hade du kul hos hellund då? haha, ja, hoppas musiken dög. hans motivation va "ahh, jag måste nog till hellund o va dj på lördag, jonas undrade om han fick låna utrustningen men jag litar inte på honom så jag gör det själv".. HAHA.



du skulle va med på klubbarna här! asbra musik heeela tiden!! r'n'b o hiphop för hela slanten!



jag kommer nog hem i början av vecka 28... när var det ni skulle till kreta då? och hur länge skulle ni va där förresten?



åh, jag längar som fan till o grilla med dig nu.. åhhh!! vill det NU!!



hoppas allt är bra med dig iaf.. o att såret på knät har läkt, jäklar vilken bild! haha. usch, allt blod..



PUSSSSSSSSSSSS

2009-05-04 @ 15:00:55
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Maddä

Haha =) synd ja inte spanade in dig i lekparken.. hade varit skoj..

Nää de va fasen inte lätt välja kläder.. de ligger alltid kläder ÖVER ALLT. men när man väl ska ut så har man INGET!

Antar ja inte är ensam om de I-landsproblemet :P



hurtig är du iaf! Kul se dig på gymmet ida me, säg te någon gång så tränar vi tillsammans om du e sugen..



Ha de finast!!!

Kram

2009-05-05 @ 20:39:09
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Maddä

Haha =) synd ja inte spanade in dig i lekparken.. hade varit skoj..

Nää de va fasen inte lätt välja kläder.. de ligger alltid kläder ÖVER ALLT. men när man väl ska ut så har man INGET!

Antar ja inte är ensam om de I-landsproblemet :P



hurtig är du iaf! Kul se dig på gymmet ida me, säg te någon gång så tränar vi tillsammans om du e sugen..



Ha de finast!!!

Kram

2009-05-05 @ 20:39:13
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0