Grill And Chill is the shit!

  • Min mage är en ballongmage nu,..



    Grillat med la familia o Daniel skötte grillandet galant!

    Som ni ser... mmm mm mmmm!
    Innan detta, slank det ner en korv till förrätt och efterrätt:



    OCH  på detta hoppade vi studsmatta som galningar.. jag är så yr så ja knappt kunde köra bilen hem..

    Mamma: "-Du ser helt förstörd ut!"

    haha :P inte så fresh kanske.. ska hoppa in i duschen o renovera mig lite snart..

    Ikväll blire iaf lugn hemmakväll..  Ja kommer passa bra som en hemma-mamma sen i framtiden..
    O Daniel som en hemma-papi.. "-Såhär ska en lördag se ut, LUGN!"..

    Fast ja kommer va den galna mamman i kvarteret som försöker tvinga me boaaarna ut o hoppa studsmatta mot deras vilja!


    Ps..
    Dagens träning dårå:

  • Gymmet. Uppvärmning 10min
  •  90 ryggresningar,
  • 4 set korsrygg
  •  2 set rygg
  •  200situps
  • Joggning på friluftsgården, 3km á 20 min....

De va allt..

Klart slut!


Kommentarer
Postat av: sandralovdahl.blogg.se

va gott! ge mig. vi måste grilla nån dag!

Ja men det låter bra kul om du kommer hit : tackar inte nej till städ hjlp heller hihi



pussis miss u

2009-05-17 @ 15:42:09
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0