Träning lördag!

Igår klippte jag äntligen mig, och färgade håret.. ni får se sen.. göttgött!!

Var även hurtig o drog till gymmet igårkväll o tränade axlar..

Och nu kom jag nyss hem från gymmet, har tränat

  • Triceps, hårt som fan
  • Rygg/korsrygg
  • Mage
  • Kondition 20min

Skönt va helt ensam på gymmet en bra stund.. bara jag, alla maskiner, skön musik! 

 

 

Blev uppvaktad av Dani igår med.. fick ett jättefint halsband och tre smala armband..

I äkta silver :) 

"- Jag såg framför mig hur du ger dem till dina barnbarn när du är gammal.. o säger att du fick dem från mig!"

Haha naaw.. välformulerade ord/tankar! 

 

Nu ska jag svira om.. åka med mami, maysan & alex till bror i stan o fika o se hur har han de i nya lyan..

 

Sen plockar vi upp Sandri.. och ikväll Mia&Klara o förfest.. fyfan va gott! 

 

VIN! 


Kommentarer
Postat av: Isa

du måste visa jag vill se hur du blev i håret!!

jag vill också bli uppvaktad av min pojkvän! fusk!!!



pussar

2009-03-21 @ 11:53:24
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0