Tisdagens gympass!


Yepp..Nya nike brallz me.. assköna! 

Pyttelitet bicepspass;

3 set i cablecross
3 set armhävningar
6 set körsrygga ;)
Cirkus 150 situps
10 min cykling, 15 min crosstrainer


Just de ja: Snabb promenad på lunchen : 30min..



Snacka om att locka här hemma ikväll va.. Daniel bakade sig en fet kladdkaka..
-"Tänkte ja tar halva nu och halva till middag imorgon på jobbet!"
Tog mitt ett bett eller två.. gött! 



Imorgon ska ja ha ett kundmötegrejs i Mullsjö vid två.. 
Visa massa kläder som ja ska försöka kränga.. ska bli skönt ha de gjort.. 
(Längtar inte)


NU: MASSAGE!!!!




  

Kommentarer
Postat av: Fi

Skratt, ja jag tränade som satan ett tag. Men det har gått utför. Funderar på att börja nere i källaren i badhuset istället. Tycker det är bättre rent styrketräningsmässigt.. Ne usch. Jag måste sätta igång nu. =) Surt innan man tar tag i det.. Förr.. när jag va igång då tränade jag mage lite ibland.. Sen ben en dag..Rygg och biceps.. Bröst och triceps.. å sen axlar.. är det ett bra upplägg.. Eller vilka muskel grupper tränar du tillsammans..?

Du borde satsa på personlig tränare,, Sugen på att tjäna extra?.. Jag är villig att betala...mycke penga va! SKRATT....

2009-04-01 @ 09:00:33
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: helen

då kommer ja :D puss

2009-04-01 @ 23:06:22
URL: http://heelenh.blogg.se/
Postat av: Sandra

jo de hoppas ja på ;)

Japp de e ju bestämt!

2009-04-02 @ 21:28:27
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha fan va söt du e :)



Ja älskar lilla gymmet nere i sporthallen.. tycker absolut du ska börja där.. surt att man aldrig kan gå på pass å så.. men man klarar ju sig.. billigt me för den delen..

Tränar lite olika men denna veckan såhär:

Mån: vila (promenad)

Tis: biceps, korsrygg, mage, kondition

Ons: vila (promenad)

Tors: ben, rygg, mage, kondition

Fre: VILA!

Lörd: axlar, korsrygg, mage, promenad

Sön: triceps, mage, kondition o lite biceps :)

Damn, nu blir ja hungrig bara av att skriva om all träning.. haha..

ditt upplägg tycker ja e skitbra.. ja brukar variera lite från vecka till vecka..



Ja vill inget hellre än att bli personlig tränare och inspirera andra till att träna.. ja blir helt exhalterad bara någon frågar mig om nåt.. haha...



ha de finast!!!

2009-04-05 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0