Slumdog millionaire

De här trodde jag var en kass film, så fel jag hade.. 

Se den!

 

Innan bion igår åt vi tyvärr inte på Pallas :( abonnerat som vanligt tycker jag.

Det fick bli Jensen´s igår.. igen.. med deras oftast dåliga service..

Drickorna kom in på direkten,.

Men när förrätten dröjer 40min, samtidigt som det sitter ett par brevid som nyss kommit och fick sin efter 5min?

Ja då börjar man ju undra :P 

Vi höll på att dö av hunger, sen frågade ja snällt om inte den skulle komma snart:

-Ursäkta vi hade beställt förrätt?

-Ja! 

-A kommer den snart eller?

- Jag kan kolla?   (Öhh, ja de e klart du kan de, fort som fan)

 

-De hade gjort något fel i köket... <--- yeah right!!! 

Lite tacos me tzatziki till liksom, svårt.. 

 

Jaja, sedan kom våran goda kycklingfilé in på en bädd av fullt med grönsaker, krutonger, pinjenötter o tzatziki (A)

Efter det en vända till VIP, ett måste när man går på bio.. 

 

Trevlig helkväll! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0