My butt!




Tränat ben/rumpa/mage/kondition idag..
Bidde en del utfall med hantlar och benböj.. gött när de bränner i låren o asset..

200situps,
25min blandad kondition..

Gött!!

Nu käkat omelett o dricker massa citronvatten..
en toffeebar slinker nog ner ikväll också känner jag..



Idag fick jag återigen den berömda frågan nu för tiden tycker jag:
"-Hur gammal är du om ja får fråga?

(Efter att en kund som kände igen våran praktikant frågat om jag och praktiken gick i samma klass!!!...)

Ps.. han går i ÅTTAN!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: anniepannie

Har du med problem med att du ser ung ut? Jag tycker det känns grymt surt just nu, men antar att man kommer vara glad när man närmar sig 30:) puss!

2009-03-27 @ 14:12:34
URL: http://annierapp.blogg.se/
Postat av: madde

haha precis vad jag svarar till alla som ursäktar sig för de gissat på för låg ålder på mig :) haha..



man blir nog inte lika "ledsen" om man får visa leg när man e 30 på systemet.. haha!

2009-03-27 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0