Money money money!

 

Igår var Daniel jävligt ivrig över att öppna MIN sparbössa..

Till sist gav jag med mig..

Efter konservöppning, skärsår, blod, plåster och lite huvudräkning fick vi fram summan av mitt sparande:

1017:- inte illa pinkat för lite småpengar/lappar här & där.. Som bara ligger o skräpar i plånkan.. 

 

Till sommaren ska de bli minst 2000.. lite extra cash till semestern.. 

 

Nu ska jag softa med loka, fullt med tidningar, korsord.. slurpa kaffe o kanske dyker någon upp?!

 

Ikväll har jag tvingat Daniel att stå för maten, tacopaj vill ja ha :)

Min önskan,  hans lag! 

 

Daniel står och diskar..

Madde:- Fan vad jag älskar vårt jämställda förhållande!! Här står du & diskar... Du sköter liksom hemmet o jag har hand om inhandling av mat m.m! 

Daniel:- Öhh?? *skakar på huvudet"..

 

Jag menar i en del förhållanden gör kvinnan allt husligt, städar & bäddar o dammsuger..

De fixar OFTAST Daniel, så handlar jag OFTAST..

Ibland städar vi tillsammans på helgerna :) 

Perfekt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0