MjaoOOOooOO!

Gänget igår och en "österängsman" 

Riktigt skoj igår.. började hos mig, sen 8Glas me gratis förrätter/snacks/drink..  

Mer sånt ;) efter det blidde de dans&psyk på centrum. 

Alla som stötte(inte stötte som i ragga alltså :)) på mig o Miriam blev nog lite rädda igår..

"-Herregud!"

 

(Ps Miriam försökte få tag på dig vid tolv idag trodde ja skulle få me dig till gymmet :) men du sov ;( för du vet på tisdag börjar din träning med mig.. ska bli så kul att få ta mig an dig.. ge mig en månad till att börja med) smack!

 

Nu har jag iaf städat  & donat som fan..

Varit på gymmet o sprungit en halvtimma :)

Nu lite fika o snart kommer Daniel.. som vi ska mysa sönder hela dagen!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0