Lyx!

Vilken vecka..

I tisdags blev man på kvällen bjuden på lyxmåltid..

Kyckling, olika rotfrukter/potatis och hemmagjord tzatziki.. lyx!

Sen kollade vi på "Rosing" Nerdie, Mirre, Jonna & Maddi.. & Chips! 

Innan det hann jag ett bicepspass på gymmet samt springa ute 25min..

 

Lyx också att få sluta halv två idag, skulle till doktorn två i vryd..

Nu kaffe,bar,macka.. Sedan beger jag mig mot gymmet för benpass..

Ska bli hårt&svettigt.. sen ska jag träna kondition 30min..

 

Ikväll blire nog laga middag med tjejorna igen & kanske

beställa lite från US & A..

 

Imorgon ännu mer lyx sluta tidigt och klippa mig! 

 

 

Lyx också för en jätteblomma Dani hade köpt till mig, tack älskling! 

 


Kommentarer
Postat av: Isa

åh vad gott det låter!! jag skulle död för klyftpoptatis...

cool bild i senaste inlägget! jag fattade inte hur du hade gjort först!

hoppas allt är bra med dig gumman..

pussar

2009-03-20 @ 03:19:36
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0