Lördag!

Nu får ja ta tag i bloggandet igen..

Vad har jag gjort idag? 

 

  • Gymmat : triceps, mage o 20min cykling..
  • Lagat mat till mig o Maysan. De bidde fläskotlett med champinjoner, kroketter, körsbärstomater och nybakt lantbröd..
  • Städat (diskat, fixat alla mina garderober, rensat kläder.. Emma du kommer få en massa :)
  •  Hade blivit lovad middag&bio idag med mannen men får se hur de går.. nu ligger han kölsvart under en bil o mekar o har sig.. byta motor tar ett tag!
  • Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch o smörja på min nya babyoila ;) Blir torr som en torr jävel på mina armar.. nu ska ja råda bot på de.. kortison funkar icke.. vi får se..
  • Ja vill göra nåt skoj! Ja vill åka någonstans idag!
  • Ja vill dricka kalla cider&öl.. Men har tänkt o bara festa en gång i månaden nu.. satsar mkt på träningen.

 Ja bara vill & vill & vill! 

 

 

Jag återkommer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0