Partypics!








Så sjukt tröga vi var igår har jag aldrig varit till maken om....
Började dagen med shopping ny kamera =) nya heta sandalisar me fransar på.. och macdonalds sallad i solen..
+ lite mer nödvändiga grejor på rusta =) där höll ja för övrigt på att köra över en stor kund som vi har på jobbet.. eller a hans fru.. inte så jävla gött kanske.. de värsta e att hon hälsat på mig minuterna innan..

Sen cyklade i (vansinne) i värmen till skryd.. skulle ge mammi hennes födelsedagspresent.. en ny cykel =)
så sandri åkte på min cykel hem te vryd igen och jag åkte inlines.. vi drack lite cider på vägen och det slog till på direkten.. herregud! Som två fnittriga 13åringar..

Hursomhelst bidde utgång senare på olearys..

Madde-  Vilken ålder är det, och är det omöjligt att komma in om man inte har den ålder?

Vakt - när fyller ni?

visar

Vakt: okej ni ska in och äta..




SD for life! (Strawberry Daq)

Nu stranden med min man.. eller kanske sanna om hon vill svara?
Så jävla gött med semester.. ingen jävla söndagsångest eller stress så ja får hyperventilera..

Ska träna senare ikväll me, nu jävlar blire cardio innan torsdag..

Puss biatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0