Maddis nyttiga pannkakor - frasiga dessutom!!



Detta använde jag mig av:

3 ägg
1 och en halv dl grahamsmjöl
1 dl vetemjöl
2 msk smör
halv tesked salt
6dl mjölk

Så gjorde jag:

Smälte smöret i en skål i mikron, häv i ägg, mjölet, saltet och 3dl mjölk och vispa runt i en bunke..
Häll sedan i resten av mjölken och smöret ..
Färdiga att gräddas! Så sjukt goda, och frasiga, + inget socker i..


Till detta gör jag världens bästa kesoblandning.. (Sjukt gott + att det blir ju mer protein i måltiden =))
Massa keso och hallonsylt.. blanda..




Innan jag lagade detta fikade mirre hos mig.. och sedan gick ja en timmas powerwalk...

Nu kom min älskling hem och ja gjorde en kärlekspannkakamix till honom =)


 En riktig ppk (puss-pann-kaka)


Nehe nu ska ja krypa till kojs och mysa till ett lite..
Imorgon ska jag upp vid sju och fixa dona med grejor hela dagen =)
Kanske ett litet besök på flaten med lillebror me.. annars packa och stirra runt..
Lämna vår håriga lilla bebis me :(

Ha de fint.. nattinatti..

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag som äääälskar pannkakor! Måste testas!

2009-07-01 @ 21:52:18
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0