Benträning is the shit!

Älskar´t!
Blev totalt 15 set ben..
200 olika situps
Joggning 3km på friluftsgården..

benträningen har givit resultat.. särskilt i samband med mina springturer.

.Det är ju riktigt läcker med ett par brunbrända vältränade ben.. de önskar ja mig härnäst :P  

Härligthärligt..
Nyss avnjutit varma mackor i ugn med makrill på och andra godsaker.. Hungrig som en varg..

Målat naglarna i korallrött.. duschat o fixat o donat.. men inte packat :P

Jag är lycklig för jag börjar sju imon :P för de betyder att ja får sluta fyra me..
var nog över två månader sedan ja fick min "var-tredje-fredag-sluta-fyra-dag".. som jag längtat/väntat..
Så hinner ja plocka upp Sandri på stationen, träna axlar/rygg på gymmet en snabbis, handla, hälsa på Mammi, lämna Morris o packa.. och förhoppningsvis innan halv nio på kvälla =)
då drar vi te FALKENBERG! Blir mys me lite folk, spela spel o se på fotbollen på lördagen, festa till det lite, äta gott, läsa ny bok, äta gott (igen) godis!!! Joggingtur kanske? OCH shopping på Ullared =) hehe.. nicenice! Hade inte varit dumt me lite sol me.. OCH ska Pussa ihjäl daniboy me.. ja var extra kärleksfull o snäll idag och överraskade honom på jobbet med en äppelmer-flaska och ett wienerbröd.. Nåt måste ja ju göra när han städar, tvättar, fixar o donar med allt! Bästaste husmannen! 

 

Nehe nu ska husmusen som man kallas av Daniel gå och borsta tänderna och sova

(Smeknamnet husmusen tillkom för längesedan då daniel alltid undrade vem som bitit av små bett på frallor, bröd, godis, aa all mat som lämnat daniels syn en sekund - en gång tog husmusen en hel godispåse som daniel gömt bakom sin dator hahaha) ..

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Pom Pom

UPPDATERA BLOGGEN!!!

2009-06-09 @ 08:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0