SPRINGTUR

 

Igår blev ja så taggad av min nya sköna musik på mp3:n så ja va tvungen att gå ut och ta mig en springtur på 25min..

Vad blir ni taggade av?  För mig e de definitivt ny musik eller nya träningskläder...



Svetträtt.. (Glömmer aldrig min o Miriams låt på kabareén, hur vågade vi sjunga den låten?)










Lilla Morris!! Mitt håriga lilla barn..



Igår hade vi en riktig myskväll här...
Kl 22 på kvällen började vi kolla på "The Haunting In Connecticut" <-- jävligt äcklig film, baserad på verklig händelse..
Ja skrek, svettas, stönade, o pustade.. ja ringde till och med Nord och frågade om hon ville komma hit, så de inte skulle bli lika läskigt..

Vi tände alla lampor, öppna upp gardinerna/lamellerna.. sen va de inte lika farligt.. (Va har hänt me mig? Skräckfilmsmästaren?)
Hursomhelst, min tur fixa käk de bidde bakpotatis med kyckling&baconröra, sallad, bubbelvatten.. mumsmums!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0