KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ..


Min danni ville göra mig glad när ja söndagsdeppade igår - inför jobbstarten idag:

- Han diskade fast de va min tur
- Han lagade mat till oss - kyckling i pitabröd me tzatziki o sallad
- Han köpte denna filmen till mig.. =) har några psykopatiska klipp kvar om man säger så.. hehe.. 

 Inatt kunde ja inte sova somnade halv ett vaknade me hög puls var halvtimme..
Det är inte medvetet, typ.. Alltid varit sån inför skolan efter lov, kvällen för nytt jobb osvosvosv..
Stendött på jobbet = soft =) dagen gick superfort ändå..

Idag tvingade ja me min snälla man till friluftsgården. Vi sprang 3km..



Nu har jag nyss ätit en korv och wokgrönsaker..=)


Och idag hittade jag den perfekta presenten till Danni =) längtar som fan till den kommer...


GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Isa

haha, snygg på den bilden då eller? näru.. några kilon som ska bort först.. bli lite mer vältränad, typ som DU KANSKE??? inte för att jag någonsin kommer se ut så.. men kan ju använda dig som inspiration!

bikinin är från HM, ja det är en massa paljetter på den! det är najs med grönt.

hur va det o börja jobba?

pussar

2009-07-22 @ 21:23:04
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0