20årsfirande

<-- Denna "presenten" att elda upp pengar ja e skyldig daniel fick jag av honom.. haha.. och för att inte förglömma en weekend till London för shopping  mys o upptäcksbesök om knappt två veckor :) hihi

Sen fick jag pengar o jättejättefina blommor av May, Jobbarkompisarna, Hellund, Tobbe o JOniz.. gulligt..

Och te fick jag med i massor, "sommarsagg" (som daniel läste så fint ;)), lime o jordgubb&champangete av älskade Isabelle -stumpan :) + mysigt kaffe med smak av smörkola.. yammieyammie..

Jag frågade även vakten på centrum om ja inte skulle få nåt när ja fyllde år o allt (A), så jag fick en stoor kram och sen hämtade han stämpeln o stämplade mig så ja fick gå in gratis.. tihi!

Just de ja ska få en fin grej av Alex - lillebror me, men den e tyvärr inte klar än, han gör den på syslöjden i skolan ;) sötis! Måste ni få se sen..

+ att coffe broder sätter in pengar så ja kan köpa vilket bed head hårspray ja vill :) för han hittade visst inte "ett turkost, med gul kork" som ja så fint beskrivit de..

jaja nog om paket de va iaf en jättemysig dag igår först med familjen o daniels päron - mamma hade lagat asagod kyckling mm.. tårta & kaffe i massor o sen träffa de flesta vännerna på kvällen..

tack Sanna för din fina sång ;)  

Jonas skulle se lite porrig ut.. 

 

Maddi & Isabell (aaaaaaa) ;) den sensuella!

 

Sandra o hellund diskuterar något väldigt världsligt o stort (tss) naaat!

 

Vackra herrar, daniel me en haka som kan döda!

 

Jag är daniels amazonkvinna!

Ahhh nytvättat hår, när det är som godast!

 

Moa sötisen! o Sandra på ett hörn :) 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Idag har jag haft psykfallsont.. ja trodde ja skulle stryka med.. 

Inte bakis men vaknar upp me de där kvinnor har cirkus en gång i månaden.. ja tog mitt täckte o skulle fan gå ut o lägga mig på balkongen.. sen var de kallt, sen var de varmt.. spydde en, två, tre ggr.. försökte sova, två starka tabletter, kunde äntligen somna lite till.. duschat två ggr..  

De va de ondaste hittills.. men som ja brukar säga nu för tiden : "De kunde alltid varit värre"..

Hörde om en ung pojke som kört ihjäl sig, och ringde direkt till min snart 17åriga lillebror o skällde ut honom..

Kan inte föreställa mig hur hemskt det hade varit om någon ringde o sa att det var min lillebror.. :( 

Inte för att han gjort något, absolut inte, (va ja vet) men ja typ skällde på honom i förskott att han aldrig ska åka med någon som inte har körkort..  ja vet att hans kompisar gjort de o pajat bilar (tack och lov inte pajat sig själva) 

Tycker det är lika dumt att köra utan körkort, som att åka med någon man vet inte har något körkort!! 

De va nog allt jag ville ha sagt idag, nu ska ja klä på mig, gå fram med dani o handla nåt, sen hem o göra lite hemmaspa o lyxa till ett.. 

de kommer visst en massa män hit o kollar på film me oss ikväll me :) 

 

ha de fint ;) 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

du kanske glömmde två eller tre paket ;)..men hoppas du blev nöjd iaf haha

2009-01-18 @ 20:52:37
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0