Min Onsdag!

Min Onsdag: 

 

  • Tåg/buss till jobbet
  • Jobba 9-18
  • 30minuters promenad på lunchen
  • Hemma vid sju
  • En kaffe med May <3 
  • Handlade med Daniel  + hämtade paket från gymgrossisten :) 16mumsiga proteinbars o ett gymgrossistennyckelband o två skopor fick bli mina fynd :) haha! Klara mig ett tag nu.. 
  • Gymmet med daniel typ 40min, ben, lite rygg, lite mage, lite biceps.. 
  • Nu ätit makrill-i-tomatsås-mackor  ägg..
  • Sen duscha 
  • Senare packa inför London
  • SOVA!!!!

Börjar 7 imon och direkt efter jobbet kommer Dani o hämtat mig så åker vi till GBG :P o sen flyger vi med de (o)pålitliga flygbolaget (vad man hört) Ryanair. Jossan du borde ha koll ;) 

LONDON OCH SHOPPING!! NICENICENICE!! Ska fixa iordning kameran nu med..

 

Ha de fint råttisar.. 


Kommentarer
Postat av: Josefin

De är inte mer opålitliga än vilket annat bolag som helst :) Dock är det väl så att you get what you pay for i komfortväg och jag har i alla fall inte träffat på mindre service minded flygvärdinnor än på rajjan.. Hoppas att ni har/haft det jättebra i London och att du snart lägger upp massa text och bilder om resan!

2009-02-01 @ 19:20:52
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0