FREDAG!

http://onyktraobservationer.blogg.se/ <--Efter klagomål från min bloggcoach Coffe-Tomten.. får ja väl skrapa ihop en mening eller två..

 

De hela började med att de inte gick att logga in här, så jag gav upp ett par dar..

Vad har jag ådstakommit i veckan då? 

Jag har jobbat som vanligt, tränat på gymmet tis, tors, Sandra L har varit en ljugare ;) (de har hon ådstakommit) Ja skojar bara med dig.. 

 

De e väl mitt liv ungefär.. 

Ätit också föfän.. 

 

Nu ere iaf fredag.. hög musik (läs: vakna med the voice - där det ibland spelas musik) sätts på som prio: 1 när jag vaknar.. 

Fixa gröt, fixa fralla, fixa ansikte, fixa vatten, fixa kaffe, fixa vitaminer.. Fast idag får ja erkänna att min fredasmorgonrutin bröts lite, då det luktade bränt o ja försökte luska ut vad?

(Hade glömt hälla i vatten i kaffekokaren)

Lite kläder på de me o sen e ja nästan komplett för en dag på jobbet.. 

 

Nu ska ja strax slänga ner min gigantiska jättelunchlåda (Hey, GB glass låddan) med en betydligt mindre portion spogetti som Andreas hade sagt för några år sedan.. o lite köttad färs på de... 

 

Ikväll efter jobbet ska ja plocka upp den ökända Sandra, min kusin.. 

Vi ska laga käk, kolla på "Let´s dance" o ha de allmänt slappt och gött..

 

Bilder får vänta till ikväll faktiskt.. 

 

Ha en göö helg.. 


Kommentarer
Postat av: Isa

låter som du kommer ha en go dag idag!

själv ska jag städa o träna ben. haha.



vi måste träffas snart igen! jag saknar dig.

ha en bra helg gumman!

pussar

2009-01-23 @ 11:43:52
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0