De blir käk&bio ikväll.... igen...

Här sitter ja o gloor..  har druckit kaffe med May, sytt två jättefina (om ja får lov att säga det) kuddar till Coffeee..
druckit lite till kaffe, unnat mig tre after eight choklader till ;) o en nybaka ischoklad by mom..

Nu ska ja snart hem..
måla naglarna o lite tjejstuff..

Ikväll blir det ut och äta, + bio "The Spirit" med Mirr, Moe, Sanna o Pippi.. gött!
De e ju lördag idag = godisdag.. så den kan inte bli dålig den här kvällen ;)

Är så himla gött med träningsvärk så de känns som musklerna ska gå av = mina innerlår NU!
Och imorgon kommer de värka fint i axlarna..
Längtar redan till tricepspass + mage imorgon :) fan vilken träningslust jag har!!!!!!



Over and out, scream and shout!

Kommentarer
Postat av: sandra

Okej ska se ifall jag kan förklara. Du går in på youtube..kopierar länken brevid klippet lägger in länken i html rutan när du gör nytt inlägg (brevid där du lägger in bild) sen uppdaterar du bara..sen klart.

2009-01-03 @ 16:27:13
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: sandra

Okej ska se ifall jag kan förklara. Du går in på youtube..kopierar länken brevid klippet lägger in länken i html rutan när du gör nytt inlägg (brevid där du lägger in bild) sen uppdaterar du bara..sen klart.

2009-01-03 @ 16:27:25
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0