4 dar i veckan är jag bra människa, fredag = dålig.. lörd, sönd vet ja inte :)

Fyra dar i veckan är ja en miljötänkande duktig kollektivåkare (jag hatar det (A))...

På fredagar är min lyx dag.. behöver inte gå upp förren halv åtta, då jag brukar gå till tågstationen, i vanliga fall...

Och behöver inte brumma iväg te jkpg förren tjugo i nio.. 

 

+ ja kokar alltid kaffe (A)... 

lyx för en vanlig Svensson som mig.. hehe.. 

 

Annars så längtar jag till lunch, då ska ja o Marie käka på Dragon.. min älskade kycklingsallad med asagött bröd.. 

Sedan ska vi jaga present till Lina som fått en flicka.. 

 

Slutar sex idag, kommer köra som en dåre hem så ja kan köpa fredag o klick lite frukt o fixa varma mackor o se på "Let´s dance"..

 

Ps ja körde ben/också mkt rumpa.. igår på gymmet och hoppas på härlig träningsvärk.. hmm!? Imorgon!?

 

 

Hoppas Mirre har de gött nu (Daniel har ställt in din tidzon)

-"Ja ställde in Miriams tidzon där med, så vi kan se hur mkt klockan är hos henne jämt"..

 

okeyy?? hahaha!


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Tack för din kommentar! :)

Tyvärr funkade inte sidan med ip-nummret...kom inte fram nått namn :(

2009-01-09 @ 12:39:22
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: sandra

Jo de kan vi göra hehe. Ja det ska vi verkligen :) Okej då kommer ja tidigt :) puss

2009-01-09 @ 14:23:35
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0