Söndag..

Vilken kväll säger jag bara.. först jefla tåg 1,5timmar te stan- via nässjö-jävel.. 

 

Sedan åt vi asagod sallad med kyckling,bacon, skinka o vitlöksbröd :) drack bärs, cider, käkade popcorn.. 

En sväng till centrum, o sen tillbaka till O´ learys o där slutade min kväll.. bad snällt Daniel åka o hämta mig. så stog jag ute i en timma o väntade o snackade med lite dudes.. 

 

Kan fan inte dricka längre , o de tackar jag för.. tror de blir längre uppehåll än en månad nu.. 

Fan va ja längtar till gymmet (A) ..

 

Gött att inte va bakis ida, så nu ska ja städa lite, klä på mig o dricka upp mitt kaffe, sen ska ja fika med käre mor o ha en allmänt slapp och gö dag.. 

 

förutom en grej: ja o Daniel ska till gymmet sen :) yes!!


Kommentarer
Postat av: sandra

tack själv va jättekul!

Men gumman då. Hoppas du mår bättre idag då.

Ja det låter bra de du.Vi får ta bio och käk nån helg nu farmöver också :)

"aa men sandras ser ju lite grovare ut....tror jag"

eller att prata med ett vitlöksbröd som man pekar/vinglar med ;)

2009-02-08 @ 14:34:00
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0