SÄMST I VÄRLDEN PÅ ATT VA SJUK!

Jag är nog världens sämsta på att vara sjuk..

Imorse när jag kom till jobbet vid sju, fick jag en kund direkt.. 

Samtidit började ja må illa.. 

Tänkte bara "måste få klart hans grejor, sen gå och spy"..  

 

Ja klarade mig utan att spy ner hans grejor eller affären :P

Sprang upp till toan och va helt lealös, så Marie tvingade mig att åka hem.. 

Nu vet ja varför ja haft ont i huvudet och frusit på jobbet med tjocktröja och stickad kofta..

 

 

Men jag säger då det, när man väl är sjuk (som man ibland önskar man var) så blir man så himla

rastlös.. sovit en timma, men nu blire ramlösa och tv-soffan.. 

Ja som vill träna, jag som vill va ute, ja som vill tjäna pengar.. 

JAG SOM VILL GÖR NYTTA!!! 

 

Om vi ska sammanfatta detta inlägg: JAG HATAR ATT VARA SJUK :(

(Tur att detta är första gången jag är sjuk under halvåret på jobbet)

 

NU ETT RÅN OCH VATTEN!  


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha okej som vanligt då ;) men gummsi då de va inte kul att du är sjuk. Ja klart vi ska unna oss de ;) Krypa på dig nu. puss

2009-02-19 @ 13:11:28
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: Isa

men fy sjuttsingen madde! du har väl inte gått o blivit spysjuk? usch då. hoppas att det blir bättre! och jag förstår att du kanske inte åker till jobbet imon. jag hade vart hemma!

men det är faktiskt väldigt tråkigt om vi inte hinner ses.. men vi får väl ses dubbelt så mkt när jag kommer hem istället!

o ja, jag ska uppdatera min blogg mkt! va inte orolig!

krya på dig kompis!!

pussar

2009-02-19 @ 13:17:13
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Japp sitter man här hemma och har tråkigt.. är det lätt att man klickar hem saker..inte bra! vi måste ta en liten tripp snart också någonstans i Mars kanske?..har ju så kul med dig! aa jag skickar de sen då ;) pusss

2009-02-19 @ 14:46:43
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0