O´learys ikväll :)

Ja tror de blir en hård kväll ikväll..

Men just nu är ja så långt från party-Madde ja bara kan va..

 

Tränade fotboll imorse, helt genomblött av svett, drog till gymmet efteråt och tränade triceps och mage..

Sedan unnade jag mig en resa till solarieöarna á 15min.. välbehövligt o cirkus ett halvt år sedan sist.. 

Miriam kom på besök och sammanfattade sin resa o drack lite te..

Sedan ville ja åka till önska i skillingaryd, och handla för mitt presentkort.. men vi hann bara med systemet :P jaja man gör sina val.. 

Ikväll hur som helst ska ja inviga mina skyskrapor till skor, jag övar redan, fyfan va ont de gör.. men vill man vara fin får man lida pin.. 

De blir O´Learys som våldgästas ikväll med min kära kusin o käk på de :) nicenice..

NU? SOOOOOOOVAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: camilla och alex

ha så sköj ikväll, och akta fötterna, du kanske trillar med skorna, hahahahah nej vi bara skojar. akta dej sååå du inte halkar, säger alex.kram mamma och alex.

2009-02-07 @ 17:28:01
Postat av: camilla och alex

nu bakar vi chokladkaka jag och alex,men du kanske inte kan köra imorgon, annars hade jag bjudit dej på det. ha det sköööj ikväll,och gör inte som annelie gjorde när hon å ja va på krogen. halkade

och steg rätt ner å såg inte trappan,hahahahahahahah va jag skrattade då.kram mamma.alex hälsa med.

2009-02-07 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0