Kaktusen kom flygandes mot mig!

Fredag.. äntligen..

Vaknade åtta idag kunde inte sova.. bestämde mig för att va hemma idag med..

Maximalt utvilad o frisk tills på måndag :P 

 

Har städat som besatt i flera timmar.. (måste ju sysselsätta mig med något)..

Det har diskats, luftats täcken, bytts lakan, städats ur skåp, vattnats blommor.. m.m.m.m.. 

På toaletten blev de så hård städning så en liten kaktus vi har längst upp på en hylla flög mot mig. Rent reflexmässigt hann jag skydda huvudet med min stackars hand.. den är helt kaktusäten nu.. Daniel ska få leka doktor med pincett och ta ut alla små jäveltaggar.. 

 

Ja e glad att de inte va denna kaktusen som kom flygandes!

 

Nu har ja iaf käkat ägg&bacon&wok.. O ett glas pepsi max för att fira fredagen ;) 

Nu blire kaffe sen en välbehövlig dusch, tack! 

 

Imon ska jag fan till gymmet och träna ben hårt som fan och springa på löpbandet minst 40min.. Längtar!!!!!!!!!!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0