Ja e en djurplågare!

Nu har äntligen denna tisdagen blivit till kväll...

Morgonen starta upp rätt skönt, först ut i 14 minusgrader till bussen..

Kaffe direkt på jobbet o vid nio hade vi utbildning i två timmar = bullar, kaffe o tjöt :) 

Boggeti&Köttfärssås som Alex skulle sagt för ett par år sedan ;) till lunch..

Sedan en sväng till icamaxi för att fylla på fruktförrådet.. 

 

Inventerat en massa byxor o shit på jobbet o fick lite påbackning om ja kunde göra de, de, de..

Sedan fick jag frågan: - Är du sur på mig?

Från min chef.. 

De e verkligen inte likt mig men nu har ja minsann ändrat mig o vill inte ha all skit.. 

 

Lite av en bitch ;) haha nerå.. men skönt att man vågar säga ifrån.. eller iaf visa att man blir lite sur..

 

"De e bara för om jag ber dig så vet jag att det blir gjort".. 

 

Så ja antar att ja tillför något då haha.. 

 

´Nu har ja nyss hävt i mig en till portion mat och en kaffe o vatten.. 

 

Nu ska jag o min man till gymmet.. sen ska den som vill få se vad jag fått hem i postlådan nu om dagarna :) 

För den nyfikne alltså, senare ikväll.. 

 

Ps.. idag stängde jag in min katt i sovrummet när jag skulle käka.. 

8timmar senare ringer Daniel när han kommer hem från jobbet och frågar om ja hade bråttom imorse?

"- Hade du bråttom imorse? Väldigt bråttom?"

"-Va har ja gjort?"

"-Morris har varit instängd i sovrummet hela dan"..

 

Ja skäms ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0